Автомобілі вантажні сідлові тягачі

Оголошення від 26.06.2023
Оголошення не є актуальним
Пропозиції до цього оголошення більше не приймаються. Строк подання до 31.07.2023

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОДЕСЬКИЙ МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ»

планує провести закупівлю вживаних Автомобілів вантажних - сідлові тягачі із напівпричепами-самоскидами без пробігу по Україні за кодом: ДК 021:2015 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби.

Для визначення середньоринкової вартості зазначених автотранспортних засобів, просимо надати комерційні пропозиції   до відділу закупівель ДП «ОДЕСЬКИЙ МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ» за адресою: Україна, 65082, Одеська обл., м. Одеса, Митна площа, 1. або на електронну адресу: [email protected] ; [email protected] ; [email protected] .

 

1.Назва товару: автомобілі вантажні сідлові тягачі, 2015-2018 року випуску без пробігу по Україні, вироблені одним заводом виробником

2. Кількість товару: 5 шт.

3.Вимоги до документів: Поставник повинен при поставці товару надати відповідні ліцензії та сертифікати.

4. Місце поставки товару:65082, м. Одеса, вул. Газовий провулок 2, автобаза ДП «Одеський  порт».

5. Загальні вимоги: Поставник перед продажом проводить роботи з обслуговування та/або заміни вузлів та агрегатів на сертифікованих в Україні станціях сервісного обслуговування.

6. Умови гарантійного обслуговування: Поставник надає гарантії  не менше 12 місяців, на гальмівну систему та осі – згідно зобов’язань заводу-виробника.

7. Термін поставки: В продовж 40 діб з моменту підписання договору.

8. Обов'язкові технічні характеристики

Вид палива – дизель

Об’єм двигуна – 12300-12500 см.куб.

Потужність двигуна: 440 -510 к.с (324 кВт-380 кВт)

Клас викидів: не нижче EURO 6

Коробка передач: Автоматична

Гальмо-уповільнювач двигуна

ZF Intarder або еквівалент

Блокування диференціала

ACC, ABS, ЕBS, ЕSР, система підтримки смуги руху,

Підігрів паливного фільтру

Допустима повна маса траснпортного засобу (GVW) 18000 кг

Кількість вісей - 2

Колісна формула: 4x2

Литі диски

Розмір шин 315/70 R 22,5

Дискові гальма

Пневмопідвіска

2 паливних бака

Пробіг до 650000 км

 

РОБОЧИЙ ТОРМОЗ:

Повітряний компресор 900 л/хв, 636 см³, двоциліндровий

Гальмівна система з двома незалежними контурами

Гальмо з вентильованими дисками

Захист від пилу задніх гальмівних дисків

Електронне керування подачі повітря

Змінний картридж осушувача, що не обслуговується.

Пневматичні роз'єми для підключення причепа (ІSO).

великий електричний перехідник з 15-контактною розеткою та двома 7-контактними розетками (24N, 24S)

Напрямок пневматичних шлангів для підключення напівпричепів – вгору.

Роз'єм підключення причепа в задній частині кабіни

 

СТОЯНОЧНИЙ ТОРМОЗ:

EPB (Electronic Parking Brake) автоматичне паркувальне гальмо. Утримання автомобіля забезпечується енергоакумуляторами

 

Налаштування:

Автоматична компенсація зношування гальмівних накладок.

 

АВАРІЙНИЙ ТОРМОЗ:

Надійність забезпечується за рахунок незалежності контурів основного потоку

Антиблокувальна гальмівна система (АБС)

Антипробуксовочна система (ASR)

Вирівнювання швидкості гальмування між тягачом та причепом

Компенсація зносу накладок (дисків)

Узгодження сповільнювачів із робочими гальмами

Управління роботою диференціалу (якщо обладнано) на швидкості <10 км/год (4x2)

Система допомоги під час торкання на підйомі (Hill Start Aid)

Аварійний сигнал ефективності гальмування

Система курсової стійкості та система запобігання перекиданню ESC (Electronic Stability Control)

Випробування тягового зусилля зчеплення

Система допомоги при екстреному гальмуванні (AFU)

 

      Наявність у комплектації тягача необхідного ліцензованого гідравлічного обладнання, необхідного для підйому-опускання кузова автопричепа, яке технічно справне, обслуговувалося лише на офіційних дилерських сервісних центрах заводу виробника із застосуванням оригінальних ЗЧ,

 по якому проведені відповідні ТО, ТР роботи із застосуванням оригінальних з.ч., з наданням переліку замінених оригінальних ЗЧ, перелік проведення яких підтверджується документально

 

Тип кабіни:

   Наявність спальника : 1 або 2

   Холодильник в кабіні

   Додаткове опалення, підігрів сидінь

   Круїз-контроль, радіо/CD, люк

   Стояночний кондиціонер на даху

  Автономний опалювач WEBASTO або еквівалент з системою підігріву двигуна.

  спойлер на даху

  Цифровий спідометр, цифровий тахограф

 

Документація (на кожну одиницю):

  Сертифікат відповідності

  Акт приймання-передачі ППЦ (форма №6)

  Акт огляду транспортного засобу

  Транзитні номери

  Керівництво з експлуатації Українською мовою

  Бухгалтерські документи

  Інші документи необхідні для постановки на облік у Сервісних центрах МВС

       Підтверджуючий документ від власника транспортного засобу (далі ТЗ), лізингової компанії які є та були власниками ТЗ з моменту реєстрації ТЗ (рік випуску ТЗ) тощо, що ТЗ було зареєстровано на юридичну (юридичні) особу, або іншу особу в Євросоюзі, де й експлуатувалося з моменту реєстрації (рік випуску ТЗ) на дорогах загального користування у Євросоюзі , а також за весь період експлуатації  з моменту виготовлення (реєстрації) ТЗ у ДТП не брало участі.

Підтверджуючий документ від власника ТЗ, лізингової компанії тощо, що ТЗ не використовувалося в кар'єрних, будівельних чи інших важких експлуатаційних умовах за весь період експлуатації з моменту виготовлення (реєстрації) ТЗ (рік випуску ТЗ).

  Надати від власника ТЗ (або власників якщо ТЗ продавалося у зв'язку з продажем або за іншими умовами) або лізингової компанії (компаній якщо була не одна) оперуючої ТЗ і т.н. підтверджуючий документ (сервісна книжка, виписка з сервісного центру, де обслуговувався ТЗ), за весь період експлуатації ТЗ з року виготовлення ТЗ, що ТЗ проходив необхідне технічне обслуговування (ТО), технічний ремонт (ТР) на офіційних дилерських сервісних центрах у Євросоюзі із зазначенням переліку проведених робіт ТО та ТР, використання в ремонті, обслуговуванні ТЗ тільки оригінальних запасних частин (ЗЧ), технічних масел та рідин з наданням переліку замінених оригінальних ЗЧ, перелік проведення яких підтверджується документально, а саме

 (сервісна книжка, виписка з сервісного центру, де обслуговувалося ТЗ то що), за весь період експлуатації ТЗ з року виготовлення (реєстрації) ТЗ.

    Надання кольорових сканованих копій з оригіналу сервісної книги по кожному ТЗ, що підтверджує проведення планових, регламентних ТО та ТР ТЗ на офіційних дилерських або інших сервісних центрах заводу виробника Євросоюзу.

    Надання кольорових сканованих копій чинного техогляду виданого відповідними контролюючими службами Євросоюзу по кожному ТЗ не раніше квітень-травень 2023 року, що підтверджує можливість використання кожного ТЗ на загальних дорогах Євросоюзу.

   Габаритні розміри, споряджена маса та повна маса сідлових тягачів не повинні перевищувати вказані у ПДР України норми, відповідати нормам Закону України «Про дорожній рух», та Закону України «Про автомобільний транспорт», іншим нормативним документам.

 

1.Назва товару: напівпричепи-самоскиді 2015-2018 року випуску без пробігу по Україні, вироблені одним заводом виробником

2. Кількість товару: 5 шт.

 

3. Категорія: напівпричеп-самоскид

Об’єм вантажного простору 45-55 м³

Матеріал кузову - алюміній

Допустима повна маса транспортного засобу (GVW) 35 500 кг

Вантажопідйомність 29 710 кг

Кількість вісей 3

Довжина кузову 9 500 мм

Ширина кузову 2 430 мм

Висота кузову 2 200 мм

Пробіг до 500000 км

 

4. Загальні вимоги: Поставник перед продажом проводить роботи з обслуговування та/або заміни вузлів та агрегатів на сертифікованих в Україні станціях сервісного обслуговування.

5.Вимоги до документів: Поставник повинен при поставці товару надати відповідні ліцензії та сертифікати.

6. Місце поставки товару:65082, м. Одеса, вул. Газовий провулок 2, автобаза ДП «Одеський порт».

7. Умови гарантійного обслуговування: Поставник надає гарантії  не менше 12 місяців, на гальмівну систему та осі – згідно зобов’язань заводу-виробника.

8. Термін поставки: на протязі 40 днів з моменту підписання договору.

9. Обов'язкові технічні характеристики

 

Вага:

Загальна вага причепа приблизно 35 500 кг

Вага нетто (згідно DIN 70020) приблизно 5790 кг

Навантаження на сідло приблизно 11 500 кг

Навантаження на вісь 3 х 9000 кг

 

 

Розміри:

довжина i. L. приблизно 9500 мм

ширина i. L. приблизно 2430 мм

Висота бічних стінок приблизно 2200 мм

Об'єм завантаження приблизно 51 м³

Висота сідла без навантаження 1220 мм

Рама:

Піскоструменева обробка

Поліуретанова грунт-емаль, з товщиною покриття не менше 100мкм, клас покриття 6

Пофарбована, колір чорний або сірий

Вісі:

BPW  або еквівалент- 9 т - тривісний агрегат ECO-AIR (великодисковий ET 120); колісна база 1310 мм,

центр опори 1200 мм, ширина колії 2010 мм; з пневмопідвіскою; 1-а вісь для підйому;

1xABS на центральній осі; FH 400 мм; у тому числі 37154Twinlift на 1-й осі; заміна центрального підйому.

Шини

Безкамерні 6шт + 2шт запасні

385/65 R22.5  профіль дорожний

Гальмівна система:

WABCO або еквівалент, EBS-E 2S/2M+RSP, ABS, EBS, дискові гальма з вбудованою системою пневматичної підвіски та 350 мм діаметр сильфона, автоматичне керування підйомною віссю, допомога при зчепленні.

Стоянкове гальмо:

через пружинний акумулятор, авт. опускання при перекиданні з відключенням;

алюмінієвий пневматичний ствол; без з'єднувального кабелю;

манометр навантаження ø 65 мм для осьового вузла пневматичної підвіски;

Підйомно-опускний пристрій пневматичної підвіски з пультом управління на шасі в FR WABCO OptiLink або еківалент для WLAN зв'язку в комерційних автомобілях;

Гідравліка для похилої перегородки

Передній підйомний прес для похилої передньої стінки, make Binotto або еквівалент, HD робочий тиск до 250 бар, робочий об'єм 94 л, необхідний об'єм бака 124 л; в комплекті з лініями і підключення NW-25, штекер 1"; кут нахилу 45°- 47°; довжина жолоба9200 - 9500 мм i. Л.;

Гідравлічний шланг стоянкової муфти передній підйомний прес

(кріплення для безмуфтової половини в роз’єднаному стані)

Повністю алюмінієвий задній самоскид з гумовим ущільнювачем, 51 м³, 9500 x 2200 мм;

ширина піддону 2430мм з алюмінієвим порожнистим профілем 50 мм всередині товщиною 4 мм; Низ безперервний 6 товщина мм; прямий задній кінець з гумовим ущільнювачем;

Передня стінка в похилій конструкції приблизно 20° для алюмінієвих корпусів.

Кузов повністю зварений зсередини (стандартна довжина 8800 мм - 9200 мм)

Вібратор турбіни на стисненому повітрі, встановлений безпосередньо на кузові відвала без проміжної консолі;

Задня панель

задня стінка 2200 мм навпроти конструкції алюмінієвого порожнистого камерного профілю;

підвішені вертикально, врівень з верхнім краєм жолоба; 2-гачок центрального замка;

4-х гаковий центральний замок, що працює автоматично;

Бічний замок (пара) для алюмінієвих дверей багажника;

Скребок для зерна 400 мм з кришкою та тримачем мішка для зерна; активація збоку

Зерновий мішок для штовхачів зерна;

Алюмінієвий постамент для похилої перегородки, встановлений на шасі; підйом ліворуч

Аксесуари:

Пластикові полукрила на всіх вісях;

Бризковики на задній вісі;

Сходинки з внутрішньої сторони перегородки; противідкатні упори з тримачем 2 шт.

Брезент;

Центральна труба, вварена в брезент;

Швидкознімна застібка для брезенту з гаком і ланцюгом.

Електрообладнання 24 В,

Задні багатофункціональні ліхтарі-2шт

Бокові діодні ліхтарі з світловідбивачами-8шт

Підсвітка номерного знаку -2шт

Передні діодні габаритні ліхтарі з світловідбивачами -2шт

Задні діодні габаритні ліхтарі -2шт

 

Документація (на кожну одиницю):

 

Сертифікат відповідності

Акт приймання-передачі ППЦ (форма №6)

Акт огляду транспортного засобу

Транзитні номери

Керівництво з експлуатації

Бухгалтерські документи

Інші документи необхідні для постановки на облік у Сервісних центрах МВС

   Підтверджуючий документ від власника транспортного засобу (далі ТЗ), лізингової компанії які є та були власниками ТЗ з моменту реєстрації ТЗ (рік випуску ТЗ) тощо, що ТЗ було зареєстровано на юридичну (юридичні) особу, або іншу особу в Євросоюзі, де й експлуатувалося з моменту реєстрації (рік випуску ТЗ) на дорогах загального користування у Євросоюзі , а також за весь період експлуатації  з моменту виготовлення (реєстрації) ТЗ у ДТП не брало участі.

Підтверджуючий документ від власника ТЗ, лізингової компанії тощо, що ТЗ не використовувалося в кар'єрних, будівельних чи інших важких експлуатаційних умовах за весь період експлуатації з моменту виготовлення (реєстрації) ТЗ (рік випуску ТЗ).

  Надати від власника ТЗ (або власників якщо ТЗ продавалося у зв'язку з продажем або за іншими умовами) або лізингової компанії (компаній якщо була не одна) оперуючої ТЗ і т.н. підтверджуючий документ (сервісна книжка, виписка з сервісного центру, де обслуговувався ТЗ), за весь період експлуатації ТЗ з року виготовлення ТЗ, що ТЗ проходив необхідне технічне обслуговування (ТО), технічний ремонт (ТР) на офіційних дилерських сервісних центрах у Євросоюзі із зазначенням переліку проведених робіт ТО та ТР, використання в ремонті, обслуговуванні ТЗ тільки оригінальних запасних частин (ЗЧ), технічних масел та рідин з наданням переліку замінених оригінальних ЗЧ, перелік проведення яких підтверджується документально, а саме

 (сервісна книжка, виписка з сервісного центру, де обслуговувалося ТЗ то що), за весь період експлуатації ТЗ з року виготовлення (реєстрації) ТЗ.

    Надання кольорових сканованих копій з оригіналу сервісної книги по кожному ТЗ, що підтверджує проведення планових, регламентних ТО та ТР ТЗ на офіційних дилерських або інших сервісних центрах заводу виробника Євросоюзу.

    Надання кольорових сканованих копій чинного техогляду виданого відповідними контролюючими службами Євросоюзу по кожному ТЗ не раніше квітень-травень 2023 року, що підтверджує можливість використання кожного ТЗ на загальних дорогах Євросоюзу.

Габаритні розміри, споряджена маса та повна маса напівпричепів не повинні перевищувати вказані у ПДР України норми, відповідати нормам Закону України «Про дорожній рух», та Закону України «Про автомобільний транспорт», іншим нормативним документам.


Уповноважений здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника:
В.о. начальника відділу закупівель Порошенко Андрій Володимирович
(048) 729-37-88